Mes naudojame slapukus siekdami individualizuoti Jūsų naršymo patirtį ir Jums rodomą turinį bei pateikti pasiūlymus, kurie būtų aktualūs būtent Jums. Parduotuvė naudoja tiek būtinuosius (svetainės veikimą užtikrinančius ar naudojimąsi ja palengvinančius) slapukus, tokius kaip filtravimo nustatymų ar prisijungimo prisiminimo, tiek ir analitinius slapukus. Mes nenaudosime ir jokiai trečiajai šaliai neleisime naudoti statistinės analizės duomenų tam, kad atsektų ar rinktų bet kokią informaciją, leidžiančią nustatyti šios svetainės lankytojų tapatybę. Paspaudę „sutinku“ arba toliau tęsdami naršymą svetainėje Jūs sutinkate su slapukų įdiegimu ir naudojimu. Savo sutikimą galėsite atšaukti bet kuriuo metu, pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos – slapukų politikoje.

PREKIŲ GRĄŽINIMAS PER 14D.

Jokių klausimų, paprastas grąžinimas

VIRŠ 20 000 MADOS PREKIŲ

Gausybę aprangos ir avalynės prekių vienoje vietoje

NEMOKAMAS PRISTATYMAS

Kurjeriu ir paštomatu perkant virš €50

Prekių grąžinimas

Prekių grąžinimas kurjeriu

 

Kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos. Norėdami grąžinti prekes, susisiekite el. pastu.
Pažymėtina, jog galite grąžinti visas MemberShop parduodamas prekes, išskyrus LR Civilinio kodekso 6.22810  straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis  (pvz., negalėsite grąžinti iš anksto supakuotų prekių, kurias išpakavote po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių; greitai gendančių prekių, kurių galiojimo laikas trumpas; supakuotos vaizdo ar programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo, ir kt.). 
Remiantis Civilinio kodekso 6.363  straipsnio 8 dalimi, pažymime, kad pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis.

 

Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje ir nepažeistoje pakuotėje (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę);
  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  • grąžinamos prekės turi būti sudėtos į papildomą apsauginę (skirtą transportavimui) pakuotę (pvz.: dėžutę ar apsauginį voką).
  •  

Siunčiamoje siuntoje turi būti:

  • prekės (su etiketėmis ir originaliose pakuotėse);
  • užpildytas grąžinimo aktas, grynųjų pinigų priėmimo kvitas arba kvito kopija (jeigu mokėjote grynaisiais pinigais pristatymo metu). 
  •  

Gavę sugadintą pakuotę ar prekę, kuri neatitiks grąžinimo taisyklių reikalavimų, ją grąžinsime siuntėjui.

Galite pasirinkti Jums patogų prekių grąžinimo būdą:

 


Pirkėjui atsisakant prekės pirkimo-pardavimo sutarties, Pirkėjui grąžinamos visos jo sumokėtos sumos, įskaitant Pirkėjo sumokėtas prekės pristatymo išlaidas. Tačiau, dėl prekės pristatymo išlaidų grąžinimo sprendžiama vadovaujantis teisės aktų reikalavimais. Kaip numatyta Lietuvos Respublikos civilinio kodekso CK 6.22811 str. 3 d., Pardavėjas neprivalo grąžinti vartotojui papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad vartotojas aiškiai pasirinko kitą negu verslininko pasiūlytas pigiausias įprastinis pristatymo būdas.  Atsižvelgdami į tai, tuo atveju, jei pasirinkote ne pigiausią pristatymo būdą (per Omniva, LP Express siuntų savitarnos terminalus arba DPD Pickup siuntų taškus), grąžinant kokybišką prekę, Jums nebus grąžinamos papildomos išlaidos, susidariusios dėl to, kad pasirinkote kitą negu pasiūlytas pigiausias pristatymo būdas.


VISAIS AUKŠČIAU NURODYTAIS ATVEJAIS, GRĄŽINANT KOKYBIŠKĄ PREKĘ, JOS GRĄŽINIMO IŠLAIDOS BUS IŠSKAIČIUOTOS IŠ GRĄŽINAMOS SUMOS. Jei grąžinate nekokybišką prekę, prekės grąžinimo išlaidas apmokėsime mes.